Forum ogólnodyskusyjne
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Forum ogólnodyskusyjne Strona Główna
->
Gothic II
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy wewnętrzne
----------------
regulamin tego forum
Centrum dowodzenia
Hyde Park
Magic the gathering
----------------
nowe edycje
składanie tali
relacje z turnieji
Gothic
----------------
Gothic
Gothic II
Gothic II noc kruka
Gothic III
Świat Gothic'a
Konkursy
Prokom Trefl
----------------
Euroleague
Dominet basket liga
Kibice, gadżety, vlepki
Kwarta
----------------
Piszcie swoje składy!
Lechia i kumple
----------------
Lechia
kumple
Gry komputerowe
----------------
Kody
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Michał
Wysłany: Pon 11:55, 28 Lis 2005
Temat postu: Porady
Zawsze przeszukaj wszystkie napotkane jaskinie, bowiem moesz tam znaleźć wiele przyatnych rzeczy jak bronie ekwipunek czy te doswiadczenie w postaci potworów.
Wykonuj jak najwiecej zdadań pobocznych, niezwiązanych z gównym wątkiem fabularnym. Dzieki temu zyskasz przychylnosć zleceniodawcy, doswiadczenie, czasem zloto lub inny przedmiot, ale zawsze jest to oplacalne.
Pozbycie sie bandytów, którzy opanowali latarnię morską, jest w pierwszym rozdziale dosyć trudne. Jesteśmy słabi, nasza siła uderzeniowa jest niewielka, a wystrzelone przez nich trzy, cztery strzały kończą nasze życie. Okazuje się jednak, że można tych łobuzów rozdzielić i eliminować pojedynczo. Stajemy na ścieżce prowadzącej do latarni - już za znakiem drogowym, blisko, ale tak by oni jeszcze nas nie widzieli. Uaktywniamy broń, którą chcemy walczyć (kusza, miecz) i biegniemy ścieżką w kierunku latarni, by (UWAGA) przed wejściem na teren ogrodzony skręcić w lewo i schronić się za ścianą z desek. Bandyci zauważyli nas w czasie biegu i zaczynają strzelać - widzimy wiele strzał, które nic nam nie robią, bo chroni nas ściana. Jeżeli manewr wykonaliśmy sprawnie, to niewiele nas uszkodzili i po chwili jeden z nich wyskakuje do nas na zewnątrz. Z jednym można dać sobie radę - zabijamy, okradamy, leczymy się i powtarzamy manewr.
Jeśli masz dużo zręczności to opłaca ci się nauczyć kradzieży. Udaj się do Gildii Złodziei i zdobądź tą umiejętność. Teraz prawie przy każdej postaci będzie pojawiała ci się dodatkowa opcja okradania. Im więcej masz zręczności, tym częściej będziesz mógł okradać z powodzeniem czujniejszych NPCów.
Jak każdy widział w Górniczej Dolinie jest sporooo orków. Na początku nie można sobie poradzić nawet z jednym orkiem-wojownikiem
. Jednak potem, gdy ma się już trochę lepszy miecz, można wykorzystać ich słabe strony. Jakie? Pewnie największą ich wadą (dla nas zaletą) jest to, że boją się wody, zaatakuj któregoś i s... padaj do wody. Inną rzeczą, której nie lubią jest taran
- najłatwiejszy sposób na wybicie najbliższych orków i innych potworów.
Sposób na darmowe punkty doświadczenia w VI rozdziale. Po pokonaniu większej części labiryntów wyspy zdobywasz Almanach Opętanych (księga). Zanosisz to na statek, do Vatrasa (którego warto ze sobą zabrać). On strasznie się cieszy i dostajesz 300 pkt. doświadczenia. No i teraz zaczyna się zabawa - udając, że chcesz coś kupić od Vatrasa zabierasz z powrotem od niego księgę (za darmo, ona nic nie kosztuje) i ponownie mu ją dajesz. On znowu strasznie się cieszy i dostajesz 300 pkt. doświadczenia. Można to robić chyba do śmierci (ja to zrobiłem ponad 20 razy i wciąż działało). Wprawdzie punkty doświadczenia zdobywa się głównie w rozdziałach I...V, ale dzięki temu sposobowi zrobiłem kolejny poziom postaci w VI i podrasowałem sobie umiejętność walki kuszą (u nauczyciela na statku, paladyna z portu).
Jeśli wcześniej pokażesz tę księgę Miltenowi (też warto go wziąć na wyprawę) to również dostaniesz 300 pkt. doświadczenia.
Powyższy sposób zadziałał mi gdy grałem jako paladyn. Za inne postacie nie ręczę.
Będąc w zamku spotykamy zmartwionego Kerolotha - zginęła mu torba z kasą. Po znalezieniu torby oddajemy mu ją (mamy za to punkty), a następnie sugerujemy, że to jakiś Łowca Smoków mu ją ukradł. Keroloth rzuca się wściekły na Jana. Jan wygrywa tę walkę, a my korzystając z nieprzytomności Kerolotha zabieramy mu z powrotem torbę i opróżniamy - zawsze to dodatkowe 300 sztuk złota.
Oszczędzaj na później takie rośliny jak szczaw królewski, zębate ziele, goblinie jagody, itp., ponieważ przydadzą ci się do robienia eliksirów. W dalszych rozdziałach najlepiej kupować eliksiry uzupełniające życie i mana (już w większych ilościach), a robić tylko te, które dają trwałe zmiany.
Za farmą Sekoba (lub też za świątynią-kościołem na farmie Onara) w lesie znajduje się mały ogrodzony cmentarz z kryptą. Na nagrobkach dookoła krypty są napisane ksywki twórców gry i śmieszne podpisy. W krypcie po wciśnięciu dwóch przełączników otwiera się tajne przejście do grobowca. Trzeba jednak uważać gdyż po opróżnieniu każdej z trzech skrzyni pojawia się ok. 6 szkieletów i mag-szkielet. Dodatkowo po splądrowaniu wszystkiego, gdy już wychodzimy pojawia się 3 mag-szkielet (jeden za plecami należy uważać żeby nas nie zamroziły) oraz upadły paladyn ze zgrają szkieletów. W całej krypcie można się nieźle obłowić (dużo złota). Bardzo przydaje się runa paladyna 'święty pocisk' (do nauczenia u Albrechta w ratuszu w mieście) do zabijania magów-szkieletów i zwykłych szkieletów z dystansu.
Przed grotą Czarnego trolla jest roślina o nazwie Słoneczny aloes z wyglądu przypomina Smoczy korzeń. Rośliny tej poszukuje znachorka, Sagita, mieszkająca w jaskini za farmą Sekoba. Samego Czarnego trolla zabija się bardzo łatwo. Wystarczy wyskoczyć na kamień po lewej stronie przy wejściu do groty, podejść do przodu i walnąć w trolla jakimś czarem lub z łuku. Kiedy podejdzie nie będzie dał rady nas trafić gdyż przeszkadza mu w tym zawalony głaz. Wystarczy wyciągnąć miecz i uderzając tylko na lewo i prawo zatłuc go na śmierć. Nawet się nie broni tylko stoi i patrzy jak powoli go zabijamy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin