Forum ogólnodyskusyjne
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ci
Szukaj
Forum Forum ogólnodyskusyjne Strona Główna
->
Gothic III
Napisz odpowiedĽ
Użytkownik
Temat
Tre¶ć wiadomo¶ci
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domy¶lny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Br±zowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
U¶mieszki:
TAK
Wył±cz BBCode w tym po¶cie
Wył±cz U¶mieszki w tym po¶cie
Kod potwierdzaj±cy: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy wewnętrzne
----------------
regulamin tego forum
Centrum dowodzenia
Hyde Park
Magic the gathering
----------------
nowe edycje
składanie tali
relacje z turnieji
Gothic
----------------
Gothic
Gothic II
Gothic II noc kruka
Gothic III
¦wiat Gothic'a
Konkursy
Prokom Trefl
----------------
Euroleague
Dominet basket liga
Kibice, gadżety, vlepki
Kwarta
----------------
Piszcie swoje składy!
Lechia i kumple
----------------
Lechia
kumple
Gry komputerowe
----------------
Kody
Przegl±d tematu
Autor
Wiadomo¶ć
Michał
Wysłany: Nie 15:21, 27 Lis 2005
Temat postu: O grze
Mythana- główna kraina królestwa, znajduje sie stolica królestwa w której znajduja sie piece hutnicze gdzie wytapiana jest broń z magicznej rudy.
Płynie przez ten kraj rzeka Myrthanta.
Varrant- w tej krainie znajduje sie miasto o tak samo malowniczej nazwie. Na przedpolach Varrantu Generał Lee stoczył sw± ostatni± bitwę, nim trafił do kolonii w Dolinie Górniczej w Khorinis. W tej pięknej krainie u stóp góry Archos rosn± pola winorosli.
Northlands- to północne ziemie kontynentu uznawane za tereny orków gdzie znajduje sie '' Stolica Krolestwa Orków''.
Nordmar- to kraina lezacana północnych ziemiach kontynentu. Tutaj ludzie od wieków mają kłopoty z orkami. Tylko tutaj kowale znają sekret jak wykuć miecz z magicznej rudy tak by nie stracił swej energii.
Południowe wyspy - w G3 bedziemy mogli dotrzec do tych wysp. Wyspy te zamieszkuje tajemniczy czarnoskóry lud.Tutaj znajduja sie ostatnie cztery swiatynie Beliara.
Nowosci w G3:
Niektóre umiejętnosci znikną a pojawią się nowe, umiejętnosci poboczne będ± poziomowane ( tak jak np. otwieranie zamków w jedynce). Maj± pojawić się umiejętnosci pozwalajace graczowi walczyc kazda bronia w innym stylu.
System walk ma być ulepszony, co nie znaczy ze zmieniony.
Przyłaczenie sie do ktorejs z gildii nie bedzie obowiazkowe, ale sa tego plusy i minusy: graczowi łatwiej bedzie podobno grać bedac w którejs z gildii niz tym niezrzeszonym, przył±czenie się do którejs gildii równa się niechęci± od strony członków innej organizacji niż ta do której nalezymy.
Gra wGothic'a spodobała sie wszystkim dzięki interakcji z otoczeniem- kazdy wykonywał swoje zadania ( kowal kuł miecze itd.) o danej porze wszyscy szli schlać sie do karczmy lub spać. Jednak irytuj±ce było to ze wszedzie np. kowal podchodził do pieca lub kowadła i tymi samymi ruchami wykonywał różne bronie- teraz sie to zmieni np. kowal (zas on) bedzie wykonywał kazdy rodzaj broni różnymi ruchami i inaczej podejdzie do kowadła.Zwiększone zostanieIQ potworów, np. wyskoczą na nas ze krzaków albo skoczą ze skały.To samo będzie z ludżmi którzy zamiast atakować sami próbować nas będą wprowadzić w pułapkę, lub wezwą posiłki albo uciekną.
Wielkie znaczenie ma odgrywać nasza reputacja.
Zadania będzie wykonywać na różne sposoby (nie tylko siłowych) dzięki zwiększeniu ról dialogowych.
Pojawi± się magowie Ziemi i Powietrza.
Gra ma nie być podzielona na Rożdziały.
Grafika:
Animacje postaci - głównie twarze - mają być lepsze niz w HAIL LIFE 2.Dzięki silnikowi graficznemu Emotion Fx2 jest to prawdą.Podobno zniknąć ma mgła przesłaniająca dalsze tereny w G i G2. Efekty specjalne mają być oszałamiające.Krajobraz ma być żywszy niż w poprzednich wersjach.
Muzyka:
Ma być lepsza niż w poprzednich wersjach, jednak jej klimat pozostanie bez zmian. scieżkę Audio do G3 nagrywać ma orkiestra symfoniczna z Wiednia.
Swiat:
W G3 jest bardziej rozległy ( 6 razy większy niz w 2). Rozgrywany będzie na terenach królestwa Myrthany. Będziemy mieli okazje zwiedzić wszystkie kraje o których we wczesniejszych wersjach moglismy tylko poczytać lub usłyszeć.Każdy ze 4 obszarów który zwiedzimy będzie podzielony na kilka mniejszych, z czego kazdy bedzie wiekszy od Górniczej Doliny w Khorinis. Każdej krainie przypisany będzie inny styl architektoniczny z czego Varrant będzie najbardziej zbliżony do stylu znanego nam z wczesniejszych wersji, zas na południe będzie kraj podobny do krajów Arabskich.
O naszym bohaterze:
Nadal będziemy kierować postacią znaną nam ze wczesniejszych wersji- czyli Bezimiennym.
Nasz bohater podczas podrózy z Dworu Irdorath utraci częsć swych sił, rzeczy ze swego ekwipunku i umiejętnosci co nie znaczy że zaczniemy grę nowicjuszem tak jak w G2, ale nie zaczniemy jej tez tak jak skonczylismy G2, ale będziemy umieli pokonać jednego orka.
Niektóre umiejętnosci, które Bezimienny straci będziemy mogli zast±pić nowymi, których wczesniej nie spotkalismy.
Wysłannik Innosa nie będzie musiał dołaczać do żadnej z gildii - lepiej jednak będzie to zrobić.
Fabuła:
Wiemy już że król Rhobar II przegrał wojnę z orkami ( przepowiedział nam to Abuyin w G2),w tym czasie wybucha rebelia przeciw królowi: ksi±żęta się buntuj± i odł±czaj± swe ziemie od królestwa.Orkowie jednak nie korzystaj± ze zwycięstwa tylko zachowuj± się tak jakby czegos lub kogos szukali.
naszym zadaniem jest oczywiscie powstrzymać orków dowiedzieć się co spowodowało ich inwazje.
Fabuła ma być nieprzywidywalna jak i zwroty akcji maja być nieoczekiwane tak jak w jedynce.
Wyznawcy Beliara mają znależć tu cos dla siebie,dzięki czemu będziemy mogli ukończyć grę na różne sposoby.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright © Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin