|
Autor |
Wiadomo¶ć |
Michał
Xsardas
Doł±czył: 26 Lis 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Sk±d: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 15:21, 27 Lis 2005 Temat postu: O grze |
|
|
Mythana- główna kraina królestwa, znajduje sie stolica królestwa w której znajduja sie piece hutnicze gdzie wytapiana jest broń z magicznej rudy.
Płynie przez ten kraj rzeka Myrthanta.
Varrant- w tej krainie znajduje sie miasto o tak samo malowniczej nazwie. Na przedpolach Varrantu Generał Lee stoczył sw± ostatni± bitwę, nim trafił do kolonii w Dolinie Górniczej w Khorinis. W tej pięknej krainie u stóp góry Archos rosn± pola winorosli.
Northlands- to północne ziemie kontynentu uznawane za tereny orków gdzie znajduje sie '' Stolica Krolestwa Orków''.
Nordmar- to kraina lezacana północnych ziemiach kontynentu. Tutaj ludzie od wieków mają kłopoty z orkami. Tylko tutaj kowale znają sekret jak wykuć miecz z magicznej rudy tak by nie stracił swej energii.
Południowe wyspy - w G3 bedziemy mogli dotrzec do tych wysp. Wyspy te zamieszkuje tajemniczy czarnoskóry lud.Tutaj znajduja sie ostatnie cztery swiatynie Beliara.
Nowosci w G3:
Niektóre umiejętnosci znikną a pojawią się nowe, umiejętnosci poboczne będ± poziomowane ( tak jak np. otwieranie zamków w jedynce). Maj± pojawić się umiejętnosci pozwalajace graczowi walczyc kazda bronia w innym stylu.
System walk ma być ulepszony, co nie znaczy ze zmieniony.
Przyłaczenie sie do ktorejs z gildii nie bedzie obowiazkowe, ale sa tego plusy i minusy: graczowi łatwiej bedzie podobno grać bedac w którejs z gildii niz tym niezrzeszonym, przył±czenie się do którejs gildii równa się niechęci± od strony członków innej organizacji niż ta do której nalezymy.
Gra wGothic'a spodobała sie wszystkim dzięki interakcji z otoczeniem- kazdy wykonywał swoje zadania ( kowal kuł miecze itd.) o danej porze wszyscy szli schlać sie do karczmy lub spać. Jednak irytuj±ce było to ze wszedzie np. kowal podchodził do pieca lub kowadła i tymi samymi ruchami wykonywał różne bronie- teraz sie to zmieni np. kowal (zas on) bedzie wykonywał kazdy rodzaj broni różnymi ruchami i inaczej podejdzie do kowadła.Zwiększone zostanieIQ potworów, np. wyskoczą na nas ze krzaków albo skoczą ze skały.To samo będzie z ludżmi którzy zamiast atakować sami próbować nas będą wprowadzić w pułapkę, lub wezwą posiłki albo uciekną.
Wielkie znaczenie ma odgrywać nasza reputacja.
Zadania będzie wykonywać na różne sposoby (nie tylko siłowych) dzięki zwiększeniu ról dialogowych.
Pojawi± się magowie Ziemi i Powietrza.
Gra ma nie być podzielona na Rożdziały.
Grafika:
Animacje postaci - głównie twarze - mają być lepsze niz w HAIL LIFE 2.Dzięki silnikowi graficznemu Emotion Fx2 jest to prawdą.Podobno zniknąć ma mgła przesłaniająca dalsze tereny w G i G2. Efekty specjalne mają być oszałamiające.Krajobraz ma być żywszy niż w poprzednich wersjach.
Muzyka:
Ma być lepsza niż w poprzednich wersjach, jednak jej klimat pozostanie bez zmian. scieżkę Audio do G3 nagrywać ma orkiestra symfoniczna z Wiednia.
Swiat:
W G3 jest bardziej rozległy ( 6 razy większy niz w 2). Rozgrywany będzie na terenach królestwa Myrthany. Będziemy mieli okazje zwiedzić wszystkie kraje o których we wczesniejszych wersjach moglismy tylko poczytać lub usłyszeć.Każdy ze 4 obszarów który zwiedzimy będzie podzielony na kilka mniejszych, z czego kazdy bedzie wiekszy od Górniczej Doliny w Khorinis. Każdej krainie przypisany będzie inny styl architektoniczny z czego Varrant będzie najbardziej zbliżony do stylu znanego nam z wczesniejszych wersji, zas na południe będzie kraj podobny do krajów Arabskich.
O naszym bohaterze:
Nadal będziemy kierować postacią znaną nam ze wczesniejszych wersji- czyli Bezimiennym.
Nasz bohater podczas podrózy z Dworu Irdorath utraci częsć swych sił, rzeczy ze swego ekwipunku i umiejętnosci co nie znaczy że zaczniemy grę nowicjuszem tak jak w G2, ale nie zaczniemy jej tez tak jak skonczylismy G2, ale będziemy umieli pokonać jednego orka.
Niektóre umiejętnosci, które Bezimienny straci będziemy mogli zast±pić nowymi, których wczesniej nie spotkalismy.
Wysłannik Innosa nie będzie musiał dołaczać do żadnej z gildii - lepiej jednak będzie to zrobić.
Fabuła:
Wiemy już że król Rhobar II przegrał wojnę z orkami ( przepowiedział nam to Abuyin w G2),w tym czasie wybucha rebelia przeciw królowi: ksi±żęta się buntuj± i odł±czaj± swe ziemie od królestwa.Orkowie jednak nie korzystaj± ze zwycięstwa tylko zachowuj± się tak jakby czegos lub kogos szukali.
naszym zadaniem jest oczywiscie powstrzymać orków dowiedzieć się co spowodowało ich inwazje.
Fabuła ma być nieprzywidywalna jak i zwroty akcji maja być nieoczekiwane tak jak w jedynce.
Wyznawcy Beliara mają znależć tu cos dla siebie,dzięki czemu będziemy mogli ukończyć grę na różne sposoby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright © Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|