|
Autor |
Wiadomość |
Michał
Xsardas
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 22:20, 27 Lis 2005 Temat postu: Umiejętności |
|
|
Siła:
Siła jest jednym z podstawowych atrybutów. W zależności od tego, jak duży jest ten współczynnik, możemy nosić odpowiednio ciężkie bronie. Bez siły nie zdołamy unieść nawet przeciętnego oręża.
Nauka:
1 punkt siły - 1 PN
5 punktów siły - 5 PN
Nauczyciele:
Diego (Stary Obóz)
Lares (Nowy Obóz)
Cor Angar (Obóz Sekty)
Zręczność:
Podobnie jak siła, zręczność jest podstawowym atrybutem. Jeśli chcesz, aby Twoja postać używała broni dystansowej w stylu łuków i kusz oraz żeby nie były to najsłabsze, dostępne na początku gry, bronie to musisz inwestować w zręczność, gdyż to właśnie od niej zależy jak dobrą bronią dystansową będziesz mógł się posługiwać.
Nauka:
1 punk zręczności - 1 PN
5 punktów zręczności - 5 PN
Nauczyciele:
Diego (Stary Obóz)
Lares (Nowy Obóz)
Cor Angar (Obóz Sekty)
Mana:
Mana jest trzecim i ostatnim z podstawowych atrybutów. Jeśli pragniesz zostać magiem to musisz inwestować w tę umiejętność, gdyż to od niej zależy jak dużo czarów z rzędu będziesz mógł rzucić. A co to za mag, który po jednym rzuconym zaklęciu musi regenerować mane?
Nauka:
1 punkt many - 1 PN
5 punktów many - 5 PN
Nauczyciele:
Torrez (Stary Obóz)
Cronos (Nowy Obóz)
Baal Cadar (Obóz Sekty)
Walka Bronią Jednoręczną:
W początkowych etapach gry, nasz bohater trzyma każdy miecz w dwóch rękach, nawet jeśli jest to miecz jednoręczny. Dzięki tej umiejętności zmienia się to. Bezimienny zaczyna władać jednoręcznym orężem jedną ręką, jego ciosy są szybsze i silniejsze. Gdy mamy tę umiejętność wysoko rozwiniętą mamy większą szanse na obrażenia krytyczne - liczba obrażeń jest dużo większa, lub też na wykonywanie różnych kombosów, które zadają więcej obrażeń, oraz pozwalają nam efektywniej zbijać naszych przeciwników.
Nauka:
1 poziom - 10 PN (Adept)
2 poziom - 20 PN (Mistrz)
Nauczyciele:
Scatty (Stary Obóz)
Cord (Nowy Obóz)
Gor Na Toth (Obóz Sekty)
Walka Bronią Dwuręczną:
Tutaj podobnie jak w walce bronią jednoręczną tylko, że odnosi się broni dwuręcznej. Im bardziej rozwiniemy tę umiejętność tym sprawniej będziemy się posługiwać dwuręcznym orężem, będziemy zadawać szybsze i mocniejsze ciosy. Wystąpi możliwość trafień krytycznych oraz zrobienia kombosów, które ułatwią nam walkę oraz skrócią jej długość.
Nauka:
1 poziom - 10 PN (Adept)
2 poziom - 20 PN (Mistrz)
Nauczyciele:
Thorus (Stary Obóz)
Lee (Nowy Obóz)
Cor Angar (Obóz Sekty)
Posługiwanie Się Łukami:
Rozwijanie tej umiejętności jest przeznaczone dla wszystkich osób pragnących zrobić z Bezimiennego łucznika. Do tego jest potrzebna, jak już wcześniej wspominałem, zręczność, ale nie tylko. Potrzebna jest również umiejętność posługiwania się łukiem. Od tego zależy jak celnie będziemy strzelać oraz zwiększy się szansa na trafienie krytyczne.
Nauka:
1 poziom - 10 PN (Adept)
2 poziom - 20 PN (Mistrz)
Nauczyciele:
Wilk (Nowy Obóz)
Cavalorn (na drodze łączącej Nowy i Stary Obóz)
Posługiwanie Się Kuszami:
Chcesz zostać najlepszym kusznikiem? Ta umiejętność Ci w tym pomoże. Dzięki niej będziesz celniej strzelał oraz miał możliwość zadania obrażeń krytycznych, które zadają więcej obrażeń przeciwnika.
Nauka:
1 poziom - 10 PN (Adept)
2 poziom - 20 PN (Mistrz)
Nauczyciele:
Skorpion (do 4 rozdziału w Starym Obozie, później przy chacie Cavalorna)
Kręgi Magii:
Jeśli pragniesz zostać magiem, niezbędne są dla Ciebie kręgi magii. Dzięki nim masz możliwość korzystania z run, a cym wyższy Twój krąg tym będziesz korzystał z coraz silniejszych czarów, a im silniejszy czar tym więcej obrażeń.
Nauka:
1 Krąg - 10 PN
2 Krąg - 15 PN
3 Krąg - 20 PN
4 Krąg - 25 PN
5 Krąg - 30 PN
6 Krąg - 60 PN
Nauczyciele:
Baal Cadar (Obóz Sekty) kręgi 1-4
Corristo (Stary Obóz) kręgi 1-4
Saturas (Nowy Obóz) kręgi 1-5
Xardas (Wieża na terenie Orków) krąg 6
Kradzież kieszonkowa:
Dzięki tej umiejętności mamy możliwość okradania NPC - ów. Jednak wcześniej musimy niezauważalnie podkraść się pod naszą ofiarę. Jeśli w pobliżu stoi drugi NPC może cała nasza operacja się nie udać, gdyż jeśli zobaczy on nas podkradających się to od razu to powie, a nasz ofiara się zorientuje i nie będzie możliwości kradzieży.
Nauka:
1 Poziom - 10 PN (Adept)
2 Poziom - 20 PN (Mistrz)
Nauczyciele:
Rączka (Stary Obóz)
Klin (Nowy Obóz)
Otwieranie Zamków:
Ta umiejętność pozwala nam na otworzenie wszelkich zamków, zaczynając od tych w drzwiach, a kończąc na tych w skrzyniach. Im bardziej rozwijamy tę umiejętność tym mniej wytrychów musimy zużyć na otwarcie danego zamka.
Nauka:
1 Poziom - 10 PN (Adept)
2 Poziom - 20 PN (Mistrz)
Nauczyciele:
Rączka (Stary Obóz)
Klin (Nowy Obóz)
Skradanie Się:
Dzięki tej umiejętności mamy możliwość niespostrzeżenie podejść do naszego przeciwnika i zaatakować go znienacka, bądź też podejść do naszej ofiary kradzieży.
Nauka:
1 Poziom - 10 PN
Nauczyciele:
Cavalorn (na drodze łączącej Nowy i Stary Obóz)
Klin (Nowy Obóz)
Akrobatyka:
Ta umiejętność pozwala nam na wykonywanie dłuższych skoków oraz na bezpieczne lądowanie podczas upadków z większej, niż normalnie, wysokości. Jednak nie jak spadamy z byt dużej wysokości to dalej otrzymujemy obrażenia, bądź też giniemy na miejscu.
Nauka:
1 Poziom - 10 PN
Nauczyciele:
Buster (Nowy Obóz)
Umiejętności Łowieckie:
Te umiejętności pozwalają nam na oprawienie zwierzyny. Jest to przydatne, gdyż dzięki oprawionym rzeczą można się nieźle wzbogacić.
Nauka:
Zdejmowanie Skór - 1 Punkt Umiejętności
Zdejmowanie Futer - 1 Punkt Umiejętności
Zdejmowanie Kłów - 1 Punkt Umiejętności
Zdejmowanie Pazurów - 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Wnętrzności Pełzaczy - 0 Punktów Umiejętności (U Gor Na Drak'a)
Zbieranie Kłów Trolla - 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Języków Ognistych Jaszczurów - 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Skór Wężów Błotnych - 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Rogów Cieniostwora - 1 Punkt Umiejętności
Zbieranie Płytek Pancerza z Pełzaczy - 1 Punkt Umiejętności
Nauczyciele:
Aidan (na drodze łączącej Stary i Nowy Obóz)
Drax (na drodze łączącej miejsce zrzutu i Stary Obóz)
Gor Na Drak (Obóz Sekty, Stara Kopalnia [w zależności od pory dnia])
Wilk (Nowy Obóz)
Tarok (Wolna Kopalnia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|