Michał
Xsardas
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 22:28, 27 Lis 2005 Temat postu: Potwory |
|
|
Młody kretoszczur
1sztuka surowego mięsa i 40 xp.
Przeciwnik z kategorii zabij, zdobądź doświadczenie i zapomnij. Prosty do pokonania nawet dla początkujących.
Kretoszczur
2x surowe mięso i 50xp.
Dla początkujących nawet i trudny przeciwnik, ale od 2 rozdziału nie stanowi już problemu.
Młody ścierwojad
1 sztuka mięsa i 40 xp.
Jeśli nie damy się mu rozpędzić, nie stanowi problemu. W przeciwnym wypadku trochę się zdenerwujemy
Ścierwojad
2x mięso i 50xp.
W większej liczbie (5-6) potrafią nawet zabić, ale łatwo można odciągać pojedyncze osobniki od stada i zabijać. Żaden problem dla doświadczonego wojownika.
Wilk
Zęby (2) i skóry(1). Za zabicie 90 xp.
Atakują w stadach, więc stanowią duży problem nawet dla doświadczonych. Są jednak wrażliwe na ostrzał z daleka.
Wargi (orkowe psy)
2x zęby, 1x skóra, 120xp.
Ciężki przeciwnik, występuje w stadach. Na początku obchodzić, potem wystrzelać je z daleka (kusza + kamień do stania to odpowiednie połączenie ).
Topielec
2x pazury, 1x skóra, 170xp (!)
Na początku gry sprawia duże problemy, ale gdy dostaniemy dobrą broń nadaje się już tylko do nabijania doświadczenia. Jeden z nich jest nawet obiektem zadania.
Jaszczur
4 pazury i 80xp.
Dla początkujących wymagający przeciwnik, wraz z kupnem coraz lepszych broni wydaje się mniej groźny. Pod koniec pada po max. 4 bełtach.
Ognisty jaszczur
4x pazury, 1x ognisty język, 500 xp.
To już waga ciężka. Zieją ogniem i są wymagające nawet dla doskonałego wojownika. Całe szczęście nie jest ich za wiele.
Harpie
200xp.
Wyglądają jak upadłe anioły, i sprawiają wrażenie potężnych. Z łuku czy z kuszy stanowią bardzo łatwy cel, można je zabijać dziesiątkami i nawet nas nie zadrapią.
Kąsacz
2x zęby,2x pazury,2x mięso, 120xp.
Mało wymagający pzeciwnik, szybko kapituluje pod ciosami miecza/topora.
Brzytwa
2x zęby,2x pazury,2x mięso, 200xp.
Jest to jakby silniejszy zębacz, atakuje stadami. Nie podchodzić bez dobrego pancerza i uzbrojenia.
Zębacz
4x kły, 1x pazury, 220 xp
Groźny gad, atakuje w stadach. Poniżej ok. 15 lv nie do pokonania. Spotkać go można w wielu miejscach, duże stado zagradza nam drogę do doliny trolli.
Wąż błotny
2x zęby, 1x skóra, 400xp.
Stwór występuje tylko na bagnach. Najłatwiej ustrzelić do z łuku/kuszy. Potrafi być wymagającym przeciwnikiem.
Krwiopijca
2x skrzydła, 1x żądło, 70xp.
Wkurzający przeciwnik, występuje w dużych stadach. Najłatwiej zabić z odległości, ale trzeba poczekać aż stanie w miejscu.
Troll
2x zęby,1x skóra(opłaca się sprzedać), 2000xp.
Potężny potwór, trudny do zabicia, (dosłownie) gruboskórny. Najlepiej użyć zmniejszenia potwora i wtedy zabić.
Goblin
60xp.
Może mieć pałkę lub miecz, nie jest wymagający. Łatwo go zabić z broni dystansowej.
Czarny goblin
120xp.
Tak jak w nazwie – goblin, tyle,że czarny. Jest też silniejszy.
Goblin - wojownik
150xp.
Najsilniejszy z goblinów w dużej liczbie potrafi być zabójczy. Zabijać z daleka.
Pełzacz
1x żuwaczki, 1x wydzielina, 120 xp.
Stwór podobny do pająka. Spotykamy go tylko w jaskiniach. W 2 rozdziale duuuużo ich zabijemy. Są łatwymi przeciwnikami.
Pełzacz – wojownik
1x żuwaczki, 2x płytki pancerza, 250xp.
Znacznie silniejsza wersja pełzacza, jednak nadal nie sprawia wielkiego problemu dla gracza z dobrą bronią.
Pełzacz świątynny
1x żuwaczki, 2x płytki pancerza, 300 xp
Stwór, który prawdopodobnie zmutował się pod wpływem magii śniącego. Najpotężniejszy z pełzaczy.
Królowa Pełzaczy
2000xp
W grze pojawia się tylko raz, obiekt zadania. Zupełnie nieruchoma, do zabicia magią lub strzałami. Lepiej się do niej nie zbliżać.
Szkielet
100 xp.
Najsłabszy z truposzy i niezbyt silny stwór. Nie atakować z broni dystansowej.
Szkielet – zwiadowca/wojownik
250/300 xp
Silniejsze wersje szkieletu, ale charakterystyka ta sama. Groźne tylko w licznej grupie.
Szkielet – mag
500xp.
Trudny przeciwnik, ponieważ przyzywa do swojej obrony inne szkielety. Miota lodowymi soplami. Te potwory łączą się z chromaniem….
Zombie
140xp (za nadzorcę 1500)
Powolny i słaby ożywieniec. Jedynie nadzorca (którego spotykamy z Miltenem) jest warty prawdziwego wysiłku.
Ork
120xp.
Najsłabszy z orków, ale warty zabicia chodźmy z powodu doświadczenia. Orkowie są mocno związani w fabułą Gothica 1 – dowiadujemy się też prwady o ich rasie i kulturze.
Ork – myśliwy
160 xp.
Łatwy do pokonania, występuje pojedynczo. Najsłabszy z uzbrojonych orków.
Ork – zwiadowca
160 xp.
Można go spotkać w małych oddziałach, jednak nie trzeba się wiele trudzić, aby go pokonać.
Ork – wojownik
250xp.
W tym przypadku walka jest już ciekawsza To silny ork, potrafiący sprawić wiele kłopotu, szczególnie, gdy jest w licznej grupie. Najlepiej atakować z dystansu.
Ork – żołnierz
300xp.
To już naprawdę trudny przeciwnik. Bardzo wytrzymały, zadaje dużo obrażeń, szybki. Nie można go lekceważyć.
Ork – szaman
600xp.
Również wymagający przeciwnik, a na dodatek miotający dobrym czarem na odległość. Najłatwiej załatwić go z bliska. Atakowanie go na pewno ściągnie wielu orków, ponieważ jest ich przywódcą duchownym.
UWAGA! Wszystkie orki występują w także jako nieumarli. Spotykamy ich w Świątyni Śniącego.
Golemy
1000xp. (za każdego)
Silne i rzadkie potwory, występujące w trzech odmianach – kamiennej, ognistej i lodowej. Każdego pokonuje się w inny sposób, a spotykamy je przy wieży Xardasa.
Cieniostwór
400xp.
Legendarny stwór, na początku wydający się niepokonanym, jednak posiadanie dobrej broni rozwiązuje ten problem. Nie można pozwolić, aby się rozpędził.
Opętany nowicjusz
+xxx
Tak jak w nazwie – zwariowany członek bractwa śniącego, przebywają w świątyni demona. Mogą być z nimi kłopoty.
Apokaliptyczny strażnik świątynny
+xxx
Trudni przeciwnicy, podobnie jak wszyscy opętani członkowie bractwa. Nie można ich lekceważyć.
Demony
600/1000xp.
Potężne stwożenia, występujące w dwóch odmianach – jako demon i książę demonów. Bardzo groźne, strzegą Śniącego.
Chrząszcz
10xp.
Baaardzo groźny potwór, nie do pokonania nawet z Urizelem …a tak naprawdę nie jest w stanie nas zaatakować, nadaje się tylko na obiad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|